Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: inbound marketing

Pomoc! Mám UŽ TÝDEN spuštěný web a ještě nikdo nevolal!

Čtení tohoto článku zabere přibližně 7 min.

Máte velké očekávání. Až se spustí nový web, bude to super. Začne business. Objednávky a zakázky se jen pohrnou. Spousta nových zákazníků. Spousta peněz.

A realita? Spustil se web…a nic. Uběhl den, dva, týden…a davy zákazníků nikde. Co je špatně? Čekáte u telefonu a e-mailové schránky…ale nikdo z webu nevolá ani nepíše. A vy už fakt potřebujete začít vydělávat.
Číst dále…

Proč mám rád inbound marketing?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 6 min.

S termínem inbound marketing jsem se poprvé setkal někdy před dvěma lety na zahraničních webech. Od té doby se stává stále populárnější i u nás. Jedná se vlastně o koncepční vytváření neplacených zdrojů návštěvnosti.

Číst dále…

© Jan Barbořík 2010 – 2017 & Právní doložka