Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: psaní pro web

Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Čtení tohoto článku zabere přibližně 6 min.

Internet je lemován dlouhou řadou pomníčků v podobě osamocených aktualit na firemních stránkách, které hlásají s pětiletým zpožděním slavnostní spuštění nových stránek. Od té doby se totiž nikdo nedostal k tomu uveřejnit sebemenší novinku. Být na internetu, to není jen nechat si udělat web. Tím práce nekončí. Je nutné se o své on-line aktivity průběžně starat a smysluplně je rozvíjet.

Podobné je to s profily na sociálních sítích – uvítací hláška, několik málo fanoušků a pár léta nezodpovězených dotazů od zákazníků. Absenci (nebo vyčerpání) vlastního obsahu také lidé často na sociálních sítích řeší sdílením odkazů na zpravodajské servery – pak je to smutná podívaná na hromadu odkazů na Novinky a iDnes – pochopitelně bez reakce jejich fanoušků – zbyli-li nějací. Ostuda.

Číst dále…

Jak psát texty na web?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 6 min.

Zákazníci se mně opakovaně ptají, jak si mají tvořit texty pro svůj web s redakčním systémem, e-shop, či blog. Je potřeba je psát nějak speciálně? Jak to udělat aby byly texty vhodné i pro vyhledávače? Je potřeba dodržovat nějaká pravidla? Rozhodl jsem se tedy zjednodušeně sepsat základní vodítka k tomu, jak psát správně texty pro web.

Číst dále…

© Jan Barbořík 2010 – 2017 & Právní doložka