Přináším opět po čase krátký přehled zajímavých knih, které jsem v poslední době přečetl. Aktuálně na mne čekají kniha Telling Lies od Paula Ekmana a (delší dobu odkládaná) kniha Prioritizing Web Usability od Jakoba Nielsena a Hoa Lorangera.

Knihy o marketingu a reklamě

inbound1

Brian Halligan
Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers Online

inb

Rand Fishkin, Thomas Hogenhaven
Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog

guerilla

Jay Conrad Levinson
Guerilla marketing

fialova

Seth Godin
Fialová kráva – Marketing konečně jinak!

psych-reklamy

Jitka Vysekalová a kolektiv
Psychologie reklamy

Vzdělávání, komunikace a podnikání

vzdelavejte-se

Dale J. Stephens
Vzdělávejte se po svém

cerna-labut

Nassim Nicholas Taleb
Černá labuť

ukaz-co-delas

Austin Kleon
Ukaž co děláš

nejez-sam

Keith Ferrazzi
Nikdy nejez sám

emoce

Paul Ekman
Odhalené emoce

 

 

Vaše tipy na další zajímavé knihy si rád přečtu v komentářích.

Jan Barbořík

Jan Barbořík

Pomáhám živnostníkům, malým a středním firmám s online i offline marketingem.
Jsem tu pro vás, když nestíháte udržovat firemní web a sociální sítě.
Pomohu, když je vaše firma málo vidět a nevíte si rady s propagací.
Umím vytvořit firemní grafiku, propagační materiály nebo webové stránky.
Podnikám pod značkou Devenio.
Jan Barbořík

Latest posts by Jan Barbořík (see all)