Jednu z největších výzev podnikání na volné noze je pro mě organizace času a pracovních úkolů. Jak průběžně komunikovat s klienty a zároveň pracovat na zakázkách a odevzdávat je v dohodnutých termínech.

S narůstajícím objemem práce vnímám potřebu zásadnějšího kroku v této oblasti. Proto jsem se rozhodl to od začátku roku 2018 zkusit následovně:

  1. Dopoledne jsem na příjmu a reaguji obratem
    Menším úkolům, vyřizování e-mailů a další administrativě vyhrazuji dopoledne, budu pro Vás na telefonu. Drobnější věci vyřešíme obratem, náročnější naplánuji.
  2. Odpoledne vyhrazené větším úkolům a schůzkám
    U větších zakázek je potřeba času více – a ten je nutno plánovat. Vyhradím-li si odpoledne na plánovatelné úkoly a schůzky, lépe tak odhadnu a snadněji dodržím termíny odevzdání práce.
    U úkolů náročnějších na koncentraci vypnu telefon – nemějte mi to za zlé, zavolám zpět. 

Věřím, že toto opatření mi pomůže k lepší efektivitě práce a většímu klidu na její dobré odvedení.

Jan Barbořík

Jan Barbořík

Pomáhám živnostníkům, malým a středním firmám s online i offline marketingem.
Jsem tu pro vás, když nestíháte udržovat firemní web a sociální sítě.
Pomohu, když je vaše firma málo vidět a nevíte si rady s propagací.
Umím vytvořit firemní grafiku, propagační materiály nebo webové stránky.
Podnikám pod značkou Devenio.
Jan Barbořík

Latest posts by Jan Barbořík (see all)