Měl jsem tu čest, být pozván na evropský křest knížky The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business, kterou napsal Petr Pištělák ze společnosti Profit Booster. Neváhal jsem ani vteřinu a využil této výjimečné nabídky.

Kmotry knihy se staly přední osobnosti českého businessu: Taťána Le Moigne, Evžen Hart a Richard Hunt. Zcela v duchu jejich (níže citovaných) hodnocení působila kniha i na mně.

Popisuje přístup a vlastní metodiku, s jakou Profit Booster pracuje se svými klienty. Je pragmaticky psaná, jde k jádru věci, je postavená na faktech a dvacetileté zkušenosti autora z nejvyšších pater businessu. Předkládané rady a informace jsou snadno aplikovatelné do praxe – nezávisle na oboru podnikání.

Svou jednoduchostí a přímočarostí se hned zařadila mezi nejhodnotnější knihy mé knihovny. Prostě “must have” nejen pro marketéry. Je psaná anglicky.

Co o knize říkají její kmotři?

“Metody Profit Boosteru jsou velmi jednoduché. Míří přímo k vyšším tržbám a zisku.”
Taťána Le Moigne, ředitelka české a slovenské pobočky společnosti Google

 

“Jak říká staré přísloví, pokud nevíte, kam jdete, dostanete se tam jakoukoliv cestou. Tato kniha vám pomůže zjistit kam jít a jak se tam dostat. Povinné čtení pro všechny klienty před tím, než osloví komunikační agentury.”
Evžen Hart, bývalý ředitel Ogilvy Group Czech Republic

 

“Svět se zdá být nasycen knihami přinášejícími vizionářské pohledy na to, jak ‘digitální technologie’ všechno změnily. Tato kniha je připomínkou toho, že principy marketingu jsou univerzální a nadčasové.”
Richard Hunt, manažer a hledač marketingových talentů CEE

 

Kde se dá koupit?

Knihu si můžete koupit na Amazon.co.uk.

Několik fotek ze křtu

 

Jan Barbořík

Jan Barbořík

Postarám se, aby k vám přes internet proudilo co nejvíce zákazníků. Pod značkou Devenio vám vytvořím fungl nový web na WordPressu či e-shop na platformě Shoptet. Díky mnohaletým zkušenostem z marketingu vám rovněž pomohu při tvorbě marketingové strategie při rozjezdu podnikání, uvádění nového produktu na trh nebo když zkrátka potřebujete svěží vítr do plachet a zpětnou vazbu od někoho nezaujatého.
Jan Barbořík