Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: efektivita práce (Strana 1 z 3)

4 roky na volné noze

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Teď v listopadu to jsou 4 roky od mého plného přestupu ze zaměstnání (po pěti letech podnikání při práci) na volnou nohu. Nebudu hodnotit, jestli je lepší být zaměstnaný nebo podnikat. Je to prostě jiné. Já si vybral podnikání. Není prostor pro alibismus, za vše hovoří výsledky.

Číst dále…

Organizace práce v roce 2018

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

Jednu z největších výzev podnikání na volné noze je pro mě organizace času a pracovních úkolů. Jak průběžně komunikovat s klienty a zároveň pracovat na zakázkách a odevzdávat je v dohodnutých termínech.

Číst dále…

Rozhovor pro MladyPodnikatel.cz

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

Jirka Rostecký si mně pozval do studia MladyPodnikatel.cz k rozhovoru na téma”Jak opustit zaměstnání a přejít na volnou nohu, i když máte rodinu a hypotéku”.

Jak hodnotím pět let podnikání při zaměstnání i svůj první plnohodnotný rok na volné noze si můžete pustit zde.

Rozhovor v Elektrika.TV

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Svou premiéru před kamerami jsem absolvoval 18.3.2016, kdy jsem přijal pozvání na rozhovor v Elektrika.TV při živém vysílání z Amper fora 2016. S moderátorkou Lucií Polačkovou jsme si povídali na téma Marketing a webové stránky pro podnikatele.

Číst dále…

Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Čtení tohoto článku zabere přibližně 4 min.

Internet je lemován dlouhou řadou pomníčků v podobě osamocených aktualit na firemních stránkách, které hlásají s pětiletým zpožděním slavnostní spuštění nových stránek. Od té doby se totiž nikdo nedostal k tomu uveřejnit sebemenší novinku. Být na internetu, to není jen nechat si udělat web. Tím práce nekončí. Je nutné se o své on-line aktivity průběžně starat a smysluplně je rozvíjet.

Podobné je to s profily na sociálních sítích – uvítací hláška, několik málo fanoušků a pár léta nezodpovězených dotazů od zákazníků. Absenci (nebo vyčerpání) vlastního obsahu také lidé často na sociálních sítích řeší sdílením odkazů na zpravodajské servery – pak je to smutná podívaná na hromadu odkazů na Novinky a iDnes – pochopitelně bez reakce jejich fanoušků – zbyli-li nějací. Ostuda.

Číst dále…

Strana 1 z 3

© Jan Barbořík 2010 – 2019 & Právní doložka &Informace o použití cookies