Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: efektivita práce (Strana 1 z 3)

Organizace práce v roce 2018

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Jednu z největších výzev podnikání na volné noze je pro mě organizace času a pracovních úkolů. Jak průběžně komunikovat s klienty a zároveň pracovat na zakázkách a odevzdávat je v dohodnutých termínech.

Číst dále…

Rozhovor pro MladyPodnikatel.cz

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

Jirka Rostecký si mně pozval do studia MladyPodnikatel.cz k rozhovoru na téma”Jak opustit zaměstnání a přejít na volnou nohu, i když máte rodinu a hypotéku”.

Jak hodnotím pět let podnikání při zaměstnání i svůj první plnohodnotný rok na volné noze si můžete pustit zde.

Rozhovor v Elektrika.TV

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Svou premiéru před kamerami jsem absolvoval 18.3.2016, kdy jsem přijal pozvání na rozhovor v Elektrika.TV při živém vysílání z Amper fora 2016. S moderátorkou Lucií Polačkovou jsme si povídali na téma Marketing a webové stránky pro podnikatele.

Číst dále…

Správa firemní on-line propagace? Jednoduše!

Čtení tohoto článku zabere přibližně 6 min.

Internet je lemován dlouhou řadou pomníčků v podobě osamocených aktualit na firemních stránkách, které hlásají s pětiletým zpožděním slavnostní spuštění nových stránek. Od té doby se totiž nikdo nedostal k tomu uveřejnit sebemenší novinku. Být na internetu, to není jen nechat si udělat web. Tím práce nekončí. Je nutné se o své on-line aktivity průběžně starat a smysluplně je rozvíjet.

Podobné je to s profily na sociálních sítích – uvítací hláška, několik málo fanoušků a pár léta nezodpovězených dotazů od zákazníků. Absenci (nebo vyčerpání) vlastního obsahu také lidé často na sociálních sítích řeší sdílením odkazů na zpravodajské servery – pak je to smutná podívaná na hromadu odkazů na Novinky a iDnes – pochopitelně bez reakce jejich fanoušků – zbyli-li nějací. Ostuda.

Číst dále…

Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 9 min.

Čas od času nastanou situace, kdy je potřeba hlídat investice obzvláště pečlivě. Namátkou – start podnikání, startup, pořádání jednorázové akce, dobročinné aktivity a podobně. Pokud jednou z položek v nákladech je i základní vizuální styl a tvorba webu/ů, můžete se nechat inspirovat touto úvahou o zefektivnění nákladů na jejich tvorbu.

Číst dále…

Strana 1 z 3

© Jan Barbořík 2010 – 2018 & Právní doložka &Informace o použití cookies