Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: efektivita práce (Strana 2 z 2)

Jak používám myšlenkové mapy

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Delší čas jsem ignoroval pochvalné články o myšlenkových mapách – nevěděl jsem, co si pod tím termínem představit a některé jejich příliš kreativní ztvárnění mne spíše odradily od dalšího pátrání po tom o co vlastně jde. No a jak to bývá, oklikou jsem se k nim dostal, vyzkoušel si práci s nimi a začal je používat. A velmi se mi osvědčily. Nechci psát další z článků popisujících co to myšlenkové mapy jsou, ale popsat, jak s nimi pracuji já z pohledu grafiky a marketingu a v čem pro mně spočívá jejich kouzlo.

Číst dále…

TO DO 2014

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Na přelomu roku je internet pravidelně zaplavován články plnými předsevzetí a bilancování. Většinou to nebývá psáno ani tak pro čtenáře, jako pro autora samotného, aby se za rok mohl ohlédnout jak tyto své veřejné závazky dodržel. A je pravda že právě to zveřejnění může být slušným hnacím motorem…tak jsem se to po krátkém váhání a delším interním bilancování rozhodl letos zkusit taky. No a níže je můj pracovní TO DO LIST který možná budu v průběhu roku doplňovat.

Číst dále…

8 on-line nástrojů které denně používám

Čtení tohoto článku zabere přibližně 7 min.

V posledních týdnech jsem zaregistroval větší počet článků na téma on-line nástroje, služby a aplikace využívané freelancery při práci. Uvědomil jsem si že se řada z nich stala také součástí mého každodenního života a začal jsem si dávat dohromady ty, které využívám já. Rozhodl jsem se je dát i sem na blog – třeba pro vás bude některá z aplikací užitečná.

Číst dále…

Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Rád bych tímto článkem přispěl k snazšímu rozhodnutí zákazníků, zda oslovit při zadávání zakázky agenturu nebo zda vybírat mezi nezávislými profesionály. Článek jsem psal se zaměřením na obor ve kterém se pohybuji. Tj reklama, grafika a webdesign.

Hned na úvod nabízím svůj úhel pohledu: ani  jedna varianta není lepší nebo horší. Někdy je efektivnější a ekonomičtější oslovit firmu, jindy jednotlivce. Rozdíl je v tom, jaké služby Vám můžou nabídnout a zda se shodují s tím co očekáváte.

Číst dále…

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce.

Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?

“Nevíš-li kam jdeš, určitě dojdeš někam jinam.” Přísloví

Číst dále…

Strana 2 z 2

© Jan Barbořík 2010 – 2017 & Právní doložka