Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: efektivita práce (Strana 3 z 3)

Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Rád bych tímto článkem přispěl k snazšímu rozhodnutí zákazníků, zda oslovit při zadávání zakázky agenturu nebo zda vybírat mezi nezávislými profesionály. Článek jsem psal se zaměřením na obor ve kterém se pohybuji. Tj reklama, grafika a webdesign.

Hned na úvod nabízím svůj úhel pohledu: ani  jedna varianta není lepší nebo horší. Někdy je efektivnější a ekonomičtější oslovit firmu, jindy jednotlivce. Rozdíl je v tom, jaké služby Vám můžou nabídnout a zda se shodují s tím co očekáváte.

Číst dále…

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce.

Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?

“Nevíš-li kam jdeš, určitě dojdeš někam jinam.” Přísloví

Číst dále…

Strana 3 z 3

© Jan Barbořík 2010 – 2019 & Právní doložka &Informace o použití cookies