Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: grafika (Strana 2 z 2)

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce.

Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?

“Nevíš-li kam jdeš, určitě dojdeš někam jinam.” Přísloví

Číst dále…

Chtějte více než logo!

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Firemní logo

Logo je základní vizuální prvek Vaš firmy. Na jeho tvorbu je potřeba klást vysoké nároky. Bude vás doprovázet mnoho let Vašeho podnikání. Změna loga se děje velmi zřídka a většinou doprovází změny ve firmě (vstup nového vlastníka, rozšíření či změnu oboru činnosti atp.). Tím spíše byste měli být s logem, které si necháte vytvořit spokojení a výsledek by měl být kvalitní.

Číst dále…

Strana 2 z 2

© Jan Barbořík 2010 – 2017 & Právní doložka