Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: kreativní brief

Jak zadávat práci grafikovi k oboustranné spokojenosti (článek pro magazín Starting Up)

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

V únorovém čísle e-magazínu Starting Up popisuji základní situace, které mohou nastat při zadávání práce grafikovi nebo reklamní agentuře. A především to, jak od nich dostat výstup, jaký potřebujete.

Magazín je určen pro všechny freelancery/volnonožce, start-upisty, majitele zavedených firem a řemeslných dílen, ale i ty, kteří o vlastní firmě zatím jen sní.

Číst dále…

Jak na grafiku, když se musí šetřit?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 9 min.

Čas od času nastanou situace, kdy je potřeba hlídat investice obzvláště pečlivě. Namátkou – start podnikání, startup, pořádání jednorázové akce, dobročinné aktivity a podobně. Pokud jednou z položek v nákladech je i základní vizuální styl a tvorba webu/ů, můžete se nechat inspirovat touto úvahou o zefektivnění nákladů na jejich tvorbu.

Číst dále…

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce.

Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?

“Nevíš-li kam jdeš, určitě dojdeš někam jinam.” Přísloví

Číst dále…

© Jan Barbořík 2010 – 2017 & Právní doložka