Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: marketing (Strana 1 z 4)

HR marketing

Čtení tohoto článku zabere přibližně 6 min.

HR marketing nebo-li tvorba kvalitní značky společnosti směrem k uchazečům o zaměstnání je znovuoživeným tématem posledních měsíců. Nedostatek vhodných kandidátů v některých segmentech na trhu práce je silným podnětem k zamyšlení zejména pro firmy, které se mu dříve dostatečně (nebo cíleně) nevěnovaly.

V kostce jde o vytvoření silné firemní kultury, propojení zaměstnanců s firemní identitou, jejich spokojenost a loajálnost. No a také jde o zvýšení atraktivity práce pro volné kandidáty (od výrobních pozic po management) a úspěšnost v boji o talenty na trhu práce. Tento článek není návodem, ale spíše impulzem k zamyšlení nad současným nastavením marketingu vaší firmy vůči uchazečům.

Číst dále…

Workshop na FOTOEXPO 2017

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

V sobotu 21.10.2017 jsem byl pozvaný na veletrh fototechniky FOTOEXPO 2017 do Národního domu v Praze na Vinohradech, abych vedl workshop na téma “Tvoříme fotografický web ve wordpressu aneb jak na funkční web?”.

Číst dále…

Petr Pištělák – The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Měl jsem tu čest, být pozván na evropský křest knížky The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business, kterou napsal Petr Pištělák ze společnosti Profit Booster. Neváhal jsem ani vteřinu a využil této výjimečné nabídky.

Číst dále…

Víte, na co si máte jako klient dávat pozor?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 7 min.

Několikrát jsem se v poslední době setkal s tím, že jsem přebíral správu klientova webu a ten neměl nejmenší představu o tom, k čemu jako vlastník stránek má mít přístupy. Jaké služby na internetu vlastně využívá a k čemu slouží. A podobně to lidé mají i s povědomím o tom, v jaké formě chtít grafické výstupy. To se stalo impulzem pro napsání tohoto článku.

Číst dále…

Krizová komunikace na internetu (článek pro magazín Starting Up)

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

Pro první letošní číslo e-magazínu Starting Up jsem napsal článek o krizové komunikaci na internetu. Magazín je určen pro všechny freelancery/volnonožce, start-upisty, majitele zavedených firem a řemeslných dílen, ale i ty, kteří o vlastní firmě zatím jen sní.

Číst dále…

Strana 1 z 4

© Jan Barbořík 2010 – 2018 & Právní doložka