Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: strategie (Strana 1 z 5)

4 roky na volné noze

Čtení tohoto článku zabere přibližně 3 min.

Teď v listopadu to jsou 4 roky od mého plného přestupu ze zaměstnání (po pěti letech podnikání při práci) na volnou nohu. Nebudu hodnotit, jestli je lepší být zaměstnaný nebo podnikat. Je to prostě jiné. Já si vybral podnikání. Není prostor pro alibismus, za vše hovoří výsledky.

Číst dále…

HR marketing

Čtení tohoto článku zabere přibližně 4 min.

HR marketing nebo-li tvorba kvalitní značky společnosti směrem k uchazečům o zaměstnání je znovuoživeným tématem posledních měsíců. Nedostatek vhodných kandidátů v některých segmentech na trhu práce je silným podnětem k zamyšlení zejména pro firmy, které se mu dříve dostatečně (nebo cíleně) nevěnovaly.

V kostce jde o vytvoření silné firemní kultury, propojení zaměstnanců s firemní identitou, jejich spokojenost a loajálnost. No a také jde o zvýšení atraktivity práce pro volné kandidáty (od výrobních pozic po management) a úspěšnost v boji o talenty na trhu práce. Tento článek není návodem, ale spíše impulzem k zamyšlení nad současným nastavením marketingu vaší firmy vůči uchazečům.

Číst dále…

Workshop na FOTOEXPO 2017

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

V sobotu 21.10.2017 jsem byl pozvaný na veletrh fototechniky FOTOEXPO 2017 do Národního domu v Praze na Vinohradech, abych vedl workshop na téma “Tvoříme fotografický web ve wordpressu aneb jak na funkční web?”.

Číst dále…

Jak zadávat práci grafikovi k oboustranné spokojenosti (článek pro magazín Starting Up)

Čtení tohoto článku zabere přibližně 1

V únorovém čísle e-magazínu Starting Up popisuji základní situace, které mohou nastat při zadávání práce grafikovi nebo reklamní agentuře. A především to, jak od nich dostat výstup, jaký potřebujete.

Magazín je určen pro všechny freelancery/volnonožce, start-upisty, majitele zavedených firem a řemeslných dílen, ale i ty, kteří o vlastní firmě zatím jen sní.

Číst dále…

Petr Pištělák – The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Měl jsem tu čest, být pozván na evropský křest knížky The Profitbooster Method: A guide to build and grow any business, kterou napsal Petr Pištělák ze společnosti Profit Booster. Neváhal jsem ani vteřinu a využil této výjimečné nabídky.

Číst dále…

Strana 1 z 5

© Jan Barbořík 2010 – 2019 & Právní doložka &Informace o použití cookies