Jan Barbořík

marketér s duší grafika

Štítek: zadání práce (Strana 2 z 2)

B2B marketing – víte, jak na něj?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 5 min.

Pokud vaším zákazníkem není konečný spotřebitel, ale společnost, která dále přeprodává vaše produkty nebo služby, měl by tomu také odpovídat váš přístup k marketingu. V tomto článku se podíváme na to, v čem je potřeba dělat marketing pro sektor B2B odlišně.

Číst dále…

Kdy oslovit agenturu a kdy nezávislého profesionála?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Rád bych tímto článkem přispěl k snazšímu rozhodnutí zákazníků, zda oslovit při zadávání zakázky agenturu nebo zda vybírat mezi nezávislými profesionály. Článek jsem psal se zaměřením na obor ve kterém se pohybuji. Tj reklama, grafika a webdesign.

Hned na úvod nabízím svůj úhel pohledu: ani  jedna varianta není lepší nebo horší. Někdy je efektivnější a ekonomičtější oslovit firmu, jindy jednotlivce. Rozdíl je v tom, jaké služby Vám můžou nabídnout a zda se shodují s tím co očekáváte.

Číst dále…

Jak od grafika dostat to, co skutečně chcete?

Čtení tohoto článku zabere přibližně 2 min.

Jak zadávat práci? Jakým způsobem eliminovat nedorozumění? Jak ušetřit? Dvacet minut vašeho času může rozhodnout o celé zakázce.

Drtivá většina nespokojenosti zákazníka s výsledným návrhem vzniká kvůli nejasnému nebo nepřesnému zadání. Umíte správně zadávat zakázku?

“Nevíš-li kam jdeš, určitě dojdeš někam jinam.” Přísloví

Číst dále…

Strana 2 z 2

© Jan Barbořík 2010 – 2019 & Právní doložka &Informace o použití cookies