Na přelomu roku je internet pravidelně zaplavován články plnými předsevzetí a bilancování. Většinou to nebývá psáno ani tak pro čtenáře, jako pro autora samotného, aby se za rok mohl ohlédnout jak tyto své veřejné závazky dodržel. A je pravda že právě to zveřejnění může být slušným hnacím motorem…tak jsem se to po krátkém váhání a delším interním bilancování rozhodl letos zkusit taky. No a níže je můj pracovní TO DO LIST který možná budu v průběhu roku doplňovat.

V roce 2014 chci

  • co nejdříve dokončit a spustit nový koncept mého webu
  • více času trávit četbou odborné literatury z oblasti webdesignu, komunikace a marketingu (respektive především (do)číst ty z loňska na které jsem dosud neměl čas)
  • doplnit si vědomosti z prodejních dovedností
  • zdokonalit se v Illustratoru (ti kdo kdysi stejně jako já začínali s Corelem, pochopí…)
  • začít plně využívat potenciál Behance a Dribbble
  • absolvovat mikrostáž v zahraničním studiu
  • opět se v průběhu roku sejít s nějakou osobností českého webdesignu za účelem zpětné vazby na mou práci
  • absolvovat další zajímavé školení nebo konferenci
  • více delegovat některé úkoly lidem kteří to umí lépe než já (složité kódování, PHP, Joomla…)
  • spustit další vlastní projekt na kterém se něco nového naučím
  • začít koncepčně budovat pasivní příjem
  • psát víc na blog
  • lépe dodržovat termíny
  • uvést do praxe vše co jsem se za poslední rok naučil
  • více odpočívat

V roce 2014 nechci

  • věnovat se předělávání cizí špatně odvedené práce
  • dělat věci které mně výrazně nebaví nebo s nimi vnitřně nesouhlasím
  • ztrácet čas nad hloupostma
  • pracovat pro neplatiče

Život vám vrátí to, co do něho v každém okamžiku vkládáte. Reinhard K. Sprenger

Inspirativní seznamy úkolů na rok 2014 jsem našel na blogu Michaely Losekoot a copywritera Otty Bohouše.

Přeji i vám ať se vám daří jít svou cestou nejen v roce 2014!

diary legální fotografie z fotobanky www.pixmac.cz

Jan Barbořík

Jan Barbořík

Pomáhám živnostníkům, malým a středním firmám s online i offline marketingem.
Jsem tu pro vás, když nestíháte udržovat firemní web a sociální sítě.
Pomohu, když je vaše firma málo vidět a nevíte si rady s propagací.
Umím vytvořit firemní grafiku, propagační materiály nebo webové stránky.
Podnikám pod značkou Devenio.
Jan Barbořík