Mám obrovskou radost z toho, jak dopadlo moje školení pro skvělou partu hoteliérů a provozovatelů penzionů z Moravského krasu! V útulném prostředí Hotelu Kras v Jedovnicích jsme společně strávili dopoledne 26. listopadu povídáním o tom, jak na online marketing v době, kdy nám do života vstupuje umělá inteligence.
Během tří hodin jsme probrali pět základních pilířů online marketingu a ukázali si, jak je v praxi propojit s možnostmi AI. Ale co mě nejvíc těší? Ta skvělá atmosféra, která na školení panovala. Živé diskuze, spousta praktických dotazů a hlavně – viděl jsem, jak lidem přímo před očima „svítí oči“, když jim něco dává smysl.
„Konečně školení, které mělo smysl. Jasné, srozumitelné, lehce pochopitelné. Zaznělo velké množství konkrétních doporučení a nástrojů, které může využít i malá nezisková organizace bez velkého rozpočtu na marketing,“ napsala mi po školení Tereza, ředitelka jedné z neziskových organizací. A tohle přesně bylo mým cílem – předat praktické know-how, které můžou účastníci hned využít.
Další z účastnic, Eliška, ocenila propojení teorie s praxí: „Bylo skvělé, že opravdu každou teorii jste podpořil svým zážitkem z praxe. Nejvíce mě zaujal ten příklad toho, jak jste z velmi podprůměrného vzhledu webu určité firmy vykouzlil opravdu krásný a nadprůměrný web.“
Díky psaní newsletteru a nahrávání podcastu v rámci projektu Sám sobě marketérem i pravidelným přednáškám na školách v rámci projektu Den pro školu jsem nasbíral spoustu praktických zkušeností, které můžu předávat dál. A čím víc školím, tím víc mě to baví – je skvělé vidět, že moje know-how může někomu pomoct posunout se dál.
Dnešek byl pro mě bez stresu, užil jsem si každou minutu a nejvíc mě potěšilo, když mi účastníci na konci říkali, že si odnáší přesně to, co potřebovali. Díky všem, co dorazili – byli jste skvělé publikum! A jestli vás zajímá online marketing nebo podobná témata, třeba se někdy potkáme na jiné, podobné akci. 😊