Přináším opět po čase krátký přehled zajímavých knih, které jsem v poslední době přečetl. Aktuálně na mne čekají kniha Telling Lies od Paula Ekmana a (delší dobu odkládaná) kniha Prioritizing Web Usability od Jakoba Nielsena a Hoa Lorangera.
Knihy o marketingu a reklamě

Brian Halligan
Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers Online
Rand Fishkin, Thomas Hogenhaven
Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog
Jay Conrad Levinson
Guerilla marketing
Seth Godin
Fialová kráva – Marketing konečně jinak!
Jitka Vysekalová a kolektiv
Psychologie reklamy
Vzdělávání, komunikace a podnikání
Dale J. Stephens
Vzdělávejte se po svém
Nassim Nicholas Taleb
Černá labuť
Austin Kleon
Ukaž co děláš
Keith Ferrazzi
Nikdy nejez sám
Paul Ekman
Odhalené emoce