Jednu z největších výzev podnikání na volné noze je pro mě organizace času a pracovních úkolů. Jak průběžně komunikovat s klienty a zároveň pracovat na zakázkách a odevzdávat je v dohodnutých termínech.
S narůstajícím objemem práce vnímám potřebu zásadnějšího kroku v této oblasti. Proto jsem se rozhodl to od začátku roku 2018 zkusit následovně:
- Dopoledne jsem na příjmu a reaguji obratem
Menším úkolům, vyřizování e-mailů a další administrativě vyhrazuji dopoledne, budu pro Vás na telefonu. Drobnější věci vyřešíme obratem, náročnější naplánuji. - Odpoledne vyhrazené větším úkolům a schůzkám
U větších zakázek je potřeba času více – a ten je nutno plánovat. Vyhradím-li si odpoledne na plánovatelné úkoly a schůzky, lépe tak odhadnu a snadněji dodržím termíny odevzdání práce.
U úkolů náročnějších na koncentraci vypnu telefon – nemějte mi to za zlé, zavolám zpět.
Věřím, že toto opatření mi pomůže k lepší efektivitě práce a většímu klidu na její dobré odvedení.